Henrik Balle er medlem af klubben og har i løbet af 2017 været en af klubbens mange frivillige medhjælpere. Han var under DM meget aktiv.

Vores ledende greenkeeper Jørgen Nielsen har siden DM haft en dialog med Henrik om, hvordan en ansættelse kunne strikkes sammen – som lærling, medhjælper og flere andre former, og da Vagn valgte at gå på delvis efterløn fra 2018, åbnede der sig visse muligheder. Disse har nu resulteret i en ansættelse af Henrik som medhjælper i greenkeeperiet. Stillingen er på 9 måneder om året. Det betyder samtidig, at Allan ikke bliver ansat i 2018.

Det er planen, at Henrik i løber af de første år skal gennemgå flere faglige kurser, så han bliver opkvalificeret på greenkeeperområdet.

Vi byder Henrik velkommen i greenkeeperiet og håber ansættelsen kan forsætte i mange år til glæde for både Henrik og Morsø Golfklub.