• Der renoveres i stor stil på maskinerne i Greenkeeperiet, mange frivillige yder en kæmpe indsats for at gøre maskinerne klar til at køre på plænerne igen.
  • 29.1.18 skal senior B i regionsgolf på rådhuset og modtage diplom for deres Jysk-Fynsk mesterskab 2017.
  • 3. og 4. marts deltager klubben ved forårsmessen i Sparekassen Thy Arena Mors, kom forbi standen til en hygge stund.
  • Som det måske er bemærket, mangler de nye indeks på tavlerne på banen. De er klar til at komme på, men det kræver tørvejr i nogle dage i træk. Så vi håber det snart sker 🙂
  • Den elektroniske baneguide Ingenium golf er nu gratis. Den kan downloades til div. smartphones
  • Matchkalenderen er under udarbejdelse og vil snart være klar til hjemmesiden. Der er nye matcher på vej, så glæd jer.