• Mød os på messen d. 3.-4. marts, kom og lav ”hole in one” og vind præmier.
  • Juniorerne har opstartsmøde mandag d. 2. april kl. 13.00, ta’ gerne børn, børnebørn, naboens børn eller bare en I tror, kunne tænke sig at spille golf, med den dag. Flemming og Joe vil fortælle om årets forløb i juniorafdelingen, og vi får saftevand og hjemmebag.
  • Hele april og maj måned har vi åbent hus hver lørdag kl. 10-12. Her vil medlemmer af klubben står klar til at vise golfinteresserede rundt i klubben og evt. spille på par 3 banen.
  • Lørdag d. 7. april har vi den årlige forårsarbejdsdag. Når tiden nærmer sig. Der tilmeldes på GolfBox som sædvanlig.
  • Standerhejsningen er i år søndag d. 15.4. Vil håber, at mange medlemmer vil møde op og se klubbens flag går til top. Når dette er gjort, starter årets første match i Morsø Golfklub.
  • Med henblik på at skaffe nye medlemmer har Morsø Golfklub valgt at åbne par 3 banen, så alle kan spille gratis i hele maj måned.
  • Tilmeldingslister til ”Golf ved Limfjorden”, for mænd 60+, er på infotavlen i klubhuset, så meld jer endelig på.
  • Igen i år er der fælles træning for alle med hcp. >40 og for nybegyndere. Der startes tirs. d. 10. april kl.17.30
  • HUSK kaninføreraften tirs. d. 6. marts kl. 19.00